Hieronder vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen van de Fillow gebruikers:
Is het veilig om op Fillow te shoppen ?
Shoppen op Fillow is een volledig veilig proces.
Wij bieden diverse betaalmiddelen aan zoals creditcard of paypal. Onder geen beding kan het personeel van Fillow de gegevens van creditcards bekijken of opslaan.
Deze betalingen worden verwerkt door onafhankelijke en gespecialiseerde bedrijven die het hele proces uitvoeren onder encryptiesystemen en absolute veiligheidsmaatregelen.
Indien u nog twijfels heeft bieden wij ook betalingen tegen rembours aan, waarbij u aan de koerier het bedrag van de bestelling betaald tijdens de levering.
Zij de kleren die verkocht worden op Fillow wel origineel?
Absoluut. Fillow werkt uitsluitend rechtsreeks met merken of erkende verdelers van deze merken in ons land.
Wat zijn Fillow Points?
Bij het plaatsen van een bestelling verzamelt u 5% van de totale waarde van de bestelling in de vorm van punten. Elk punt is 1€ waard. Wanneer u 10 punten heeft verzameld , dan wordt er automatisch 10 € gestort op uw account zodat u die kunt gebruiken tijdens uw volgende bestelling.
Als het niet past, kan ik het product veranderen?
Natuurlijk. Op deze link kunt u onze retourbeleid raadplegen.
Kan ik bij jullie een ander product bestellen of een merk aanbevelen?
Omwille van de manier waarop de kledingmarkt werkt, is het zeer moeilijk om een product voor u te bestellen, gezien dat het seizoen velen maanden op voorhand wordt gepland en omdat het afhangt van de beschikbaarheid van de voorraad van de merken.
Indien u ons een merk wilt aanbevelen dat u graag op Fillow zou willen zien, dan willen wij er natuurlijk graag meer over horen.
Is alles wat er op de pagina staat in voorraad?
Ja. Alle getoonde producten zijn in voorraad, behalve in geval van een weinig voorkomende fout van het systeem. Daarom kunnen alle bestellingen ons magazijn binnen 24 uur verlaten.
Ik heb de bevestiging e-mail niet ontvangen.
De e-mails worden automatisch door het systeem verzonden.
Indien u het nog steeds niet heeft ontvangen, dan zou het kunnen dat het opgeslagen werd in een anti spam map van de verschillende mailproviders.
Wij raden u aan om deze mappen te bekijken en om onze emailadressen toe voegen in de veiligheidsopties van uw email account.
Indien u het nog steeds niet heeft ontvangen, gelieve dan contact op te nemen met de klantendienst.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen binnen het voorziene termijn.
Indien u uw bestelling niet ontvangt binnen het termijn aangegeven op onze website, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst, want het is zeer waarschijnlijk dat de koerierdienst een probleem heeft gehad.
Ze zullen u op de hoogte brengen van de status van uw bestelling, en zullen proberen het voorval zo snel mogelijk op te lossen.
Verder winkelen
Gaan naar Startpagina.